ФорумCategory: Жалпы сұрақтарӨзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Admin Tumalas.kzAdmin tumalas.kz Staff asked 3 months ago

Егер адам аты қате кетсе, өзгерту және өшіру керек болса, осы жерде Comment жазу арқылы сұраныс жасауға болады

Өзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Алибек replied 3 months ago

Қаз дауысты Қазыбек би бабамыздың (560) балаларының ішінен Анайды алып тастау керек. Ол Қазымбет атамыздың баласы

Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Өзгертілді.

Ысқақ АбуЫсқақ Абу replied 3 months ago

Кіші жуз-Байұлы-Адай-Келімберді-Мұңал-Жолай-Жолмамбет-Жарылғап-Қарабас-Нұрбаулы-Тайшының баласы Бөкқұлдың есымын Қозыбақ деп ауыстыруыңызды сұраймын.

Айбар ТасболатовАйбар Тасболатов Staff replied 3 months ago

Ауыстырылды

Kudaibergen Mashirovkudaibergen mashirov Staff replied 3 months ago

Шежіредегі номері 3293 Ахмедиярды Ахмедия
Шежіредегі номері 3294 Мұхаммедиярды Мұхамедия деп өзгертуіңізді сұраймын ,рахмет

Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Өзгертілді

Kudaibergen Mashirovkudaibergen mashirov Staff replied 3 months ago

Өзгертілмеген
Шежіредегі номері 3293 Ахмедияр есімін Ахмедия деп,
Шежіредегі номері 3294 Мұхаммедия есімін Мұхамедия деп өзгертуіңізді сұраймын

Bartholomew CubbinsSalauat Nuralyuly Staff replied 2 months ago

Адамның аты қате кеткен 1 әріпке.
Алаш – Кіші жүз – Байұлы – Адай – Келімберді – Әлнияз – Айтумыс – Шылым – Ақбота – Байгелді – Рысбай – Түменбай – Бесінбай – Тоқыш – Ниязбай – Базыл – Нұралы (№92845)
Шежіреде есімі “Нқралы” деп тұр, соны “Нұралы” деп өзгертуіңізді сұраймын.
Рахмет.

Бауыржан КалиевBauka Kaliev Staff replied 1 month ago

Кіші жүз – Байұлы – Адай-Құдайке-Қосай-Бәли-Есқара-Жарылғап-Өтеп-Мырзатай-Жаншуақ-Қапар атамыздан бері карай кате көп кеткен, түзетуге рұқсат сұраймыз

4 Answers
Best Answer
Айбар ЕстерековАйбар Естереков Staff answered 3 months ago

Шежіредегі номері  74401 өшіруіңізді сұрайққателікмке кетті

Answer for Өзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Өшірілді

Arman ArujanArman Arujan Staff replied 3 months ago

Шежірегі мәлімет енгізуге, өз атамнан бастап қазіргі тума-туыстарымды енгізуге рұқсат беруіңізді сұраймын!

Серікбай МыңбайевСерікбай Мыңбайев Staff answered 3 months ago

Кіші жүз Әлімұлы Шекті Қалу (Мәку)  осылай дұрыс болады, оны Өріске қосып жіберген, Шекті төрт аталы, Шыңғыс, Өріс, Баубек, Қалу, екінші нұсқасы бар Шыңғыс асырап алған содан таралу керек, Жақайым, Қалу. Үшінші нұсқасы, Баубек Қалу өлгесін Қатының алған, содан таралу мүмкін… 

Answer for Өзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Ассалаумуағалейкум, қайсы нұсқасын жазу керек?

Әлім ЕрұланұлыӘлім Рахымбеков Staff answered 3 months ago

Найман-Сарыжомарт-Бағаналыдан тараған ұрпақ дұрыс көрсетілмеген, еңгізген адам:
Есімі  Раугаш Нурмаганбнтова
Поштасы  nraugash@mail.ru

Answer for Өзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Манарбек ЖаңбырбаевМанарбек Жаңбырбаев Staff replied 3 months ago

Админ өтініш өзгерту енгізу керек. Кіші Жүз-Байұлы-Адай-Келімберді-Мұңал. Мұңалда 4-бала. Алақұнан көп жерде Әлидің баласы деп жазылған. Әли Мұңалдың үлкен баласы, 1-ші жазылу керек
Кіші Жүз-Байұлы-Адай-Келімберді-Мұңал-Әли-Қошкар-Жанғозы-Әлімбет 2 рет жазылып кеткен. Соңғысы тұра берсін 5-ші ұрған Әлімбетті өшірші.

Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Әлім Рахымбеков, кімді өзгерту керек? Сұрақты толықтай корсетсеңіз.

Айсагали СадуакасовАйсагали Садуакасов Staff replied 3 months ago

Манарбек Жаңбырбаев, 1-ші, 2-ші баласын өзгету қиын. Себебі одан тараған ұрпақтың бәрін көшіру керек, оған көп уақыт кетеді. Ал басқа өзгертілер, уже өзгертілген.

Манарбек ЖаңбырбаевМанарбек Жаңбырбаев Staff answered 3 months ago

Кіші Жүз-Байұлы-Адай-Келімберді-Мұңал-Әли. Әли-ден кейн қате кеткен. Әлиден- Алақұнан, Қошқар.
Алақұнаннан 5бала – Жайлау, Шұнақ, Сумақ, Жайнақ 5-ші бала аты белгісіз.
Қошқардан 3бала – Жанғозы, Серен, Абыз.

Answer for Өзгерту, өшіру, қате кеткенді түзету
Нұрсұлтан АсықбаевНұрсұлтан Асықбаев Staff replied 3 months ago

Админ ,Дәржігіт ұрпақтарын енгізіп едім ,көрінбей тұр:74738.Рахмет !